23 Ιουν 2010

Τα παιδιά της μαύρης νύχτας

Πέστε με τρελό, αλλά εγώ την αγαπώ την Ελεάννα!

Ασχολήθηκε με το ταπεινό μου ιστολόγιο, που πράγματι δεν ξεπερνά τις 30-100 επισκέψεις την ημέρα - ίσως ξεκολλήσω λιγάκι με τη διαφήμιση που μου κάνει αυτή η εξέχουσα προσωπικότητα.

Με έκανε να νιώσω ότι επιτέλους ανήκω κάπου - και συγκεκριμένα, στη συμπαγή και ομοιογενή ομάδα ιστολογίων που "δεν ασκούν κριτική στην Κίνηση Πολιτών Δήμου Κορινθίων" (αλήθεια, και ο "πιτσιρίκος" ή η "τσαούσα", που ούτε αυτοί της ασκούν κριτική, εκεί εντάσσονται;).

Κι ακόμη, με ένα εντυπωσιακό χωροχρονικό άλμα, συσχέτισε τη δημιουργία του ιστολογίου μου - το οποίο υπάρχει (πολύ πριν γεμίσουμε βλαχο-μπλόγκερς...) από την εποχή που έμενα σε άλλη περιφέρεια - με την συγκεκριμένη παράταξη, μιας πόλης στην οποία δεν είμαι καν δημότης/ψηφοφόρος.

Ομολογώ ότι έκανα ένα "λάθος": έγραψα ότι ο επικεφαλής της Κίνησης Πολιτών, καθηγητής Χ. Κασίμης, είναι φίλος μου. Θα συμβούλευα λοιπόν τους σώφρονες κορινθίους να προσέχουν με ποιους κάνουν παρέα, αν δεν θέλουν να τους περιλάβει η Ιφιγένεια εν Μαύροις (credits: Δ. Ψαθάς).













Η Ελεάννα που όλοι αγαπήσαμε

Δεν υπάρχουν σχόλια: