23 Μαρ 2010

Πατράμ;

Το ότι διανύουμε χρονιά δημοτικών εκλογών πρέπει να μας κάνει επιφυλακτικούς όποτε ακούμε αναφορές σε νέα έργα πόλεων, όπως π.χ. το τράμ της Πάτρας.

Ακόμη θυμάμαι πριν από 16 χρόνια (εκλογική χρονιά και πάλι) τον Στέλιο Λογοθέτη και την Greenpeace (!) από κοινού να εξαγγέλλουν το τραμ του Πειραιά, με δύο τεμνόμενους άξονες που θα εξυπηρετούσαν αρκετά καλά την πόλη.

Το δίκτυο που παρουσιάζεται στην ανάρτηση των "Υποδομών" προκαλεί την άμεση απορία, γιατί να μη χρησιμοποιηθεί η (προς κατάργηση) μετρική γραμμή του ΟΣΕ, η οποία σε μεγάλο μέρος της διέρχεται τόσο από κεντρικότατες περιοχές (π.χ. πλατεία Τριών Συμμάχων) όσο και από γειτονιές με αρκετά μεγάλη πυκνότητα πληθυσμού (π.χ. Αγιά).

Ορθή η πρόνοια σύνδεσης με πόλους όπως Πανεπιστήμιο-ΤΕΙ-στάδιο-νοσοκομεία και με τον άξονα της οδού Καλαβρύτων, αλλά η χρήση της οδού Σμύρνης (αντί π.χ. ενός ιδεατού ζεύγους μονοδρόμων Γούναρη-Γερμανού, που είναι σε κατεξοχήν θέση υψηλής ζήτησης) ίσως να μην είναι η βέλτιστη από πλευράς συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης.

Οι μελετητές είναι έμπειροι και σίγουρα θα έχουν τεκμηριωμένες απαντήσεις για τα παραπάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: