14 Αυγ 2009

Ωστόσο...

..., και παρά την αγάπη μου για το Ασανσέρ, θα πρότεινα να αποφεύγουμε τους ανελκυστήρες από σήμερα έως και την Κυριακή.

Πρόσφατα διάβασα τη "Σκιά της Πεταλούδας" του Ισίδωρου Ζουργού και ομολογώ ότι κατατρόμαξα. Οι πρωταγωνιστές έχουν την κακή τύχη να αποκλείονται σε σταματημένο ανελκυστήρα εντός κτιρίου γραφείων, παραμονές δεκαπενταύγουστου.

Η γκαντεμιά τους είναι διπλή, αν σκεφτεί κανείς ότι η ιστορία διαδραματίζεται στη Θεσσαλονίκη - όπου πολλές παλιότερες πολυκατοικίες ως γνωστόν διαθέτουν μόνο σκάλες. Πέσανε στην περίπτωση.

Η δε δική μου τρομάρα οφείλεται στο ότι κι εμένα πριν λίγα χρόνια μού συνέβη ακριβώς το ίδιο - ευτυχώς στο ασανσέρ του σπιτιού μου, με παρόντες τον διαχειριστή και 1-2 ενοίκους ακόμη. Αυτοί άκουσαν τα χτυπήματά μου στην πόρτα και φρόντισαν για την ασφαλή μου έξοδο. Δεν είναι σίγουρο ότι όποιος εγκλωβιστεί τέτοια μέρα θα έχει την ίδια τύχη, γι' αυτό όσοι μπορούμε ας περπατήσουμε λιγάκι (for a change).

Δεν υπάρχουν σχόλια: